STORSTÄDNING & BROMSAR!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har faktiskt en anledning. Jag åkte till stallet idag vid 11.30 för att börja storstädning med Angelica.
Hovslagaren kom precis när vi kom fram också så först skulle Gilbert få sulor. Sedan satte vi igång att städa och det var riktigt jobbigt. Skrittade ut en kortis samt badade hästarna också så jag kom hem vid 21.00 idag. Nu är jag och har inte kunnat uppdatera heller eftersom att mitt internet hade gått sönder, men nu är det fixat igen!

Har ni förresten också tröttnat på dessa förjävliga bromsar!? Är så otroligt trött på dem, verkar inte finnas en ända lämplig tidpunkt på dygnet att rida för att slippa dessa kryp. Stackars hästarna säger jag bara.


Gibbe blir skodd.


Halvblöt hehe




Duschar




Haha fail bild, men se så söt hon är min lilla bebis!




Mitt hjärta tyckte det var så skönt att bli duschad.


Haha awhi!


iiih, bokstavligen älskar bilden! Jag har världens sötaste pånihezt!
Min finastefinastefinaste bebis <3


Före                                                                     Efter!

Rent hehe, men vi är inte ens klara ännu, har en hel del kvar att städa.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta lite om carinas stamtavla?

2010-07-09 @ 01:10:31
Postat av: Anonym

fin häst du har

2010-07-09 @ 01:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback