SCHEMA FÖR MIG OCH EVERT

Jag har gjort upp ett litet schema för mig och Evert nästa vecka, bara för att ha lite koll liksom.
Detta är vad jag känner för just nu, men sedan beror det ju på väder och vad jag känner för just då.
Får se lite vad jag ska hitta på med Carina i veckan också.

v. 28

Måndag:
Rida ut och träna lite galopp på rakspår.
Tisdag: Rid ut en sväng/ skutta över något naturhinder kanske.
Onsdag: Lite dressyr på åkern.
Torsdag: Hanna har Evert
Fredag: Hanna har Evert
Lördag: Uteritt, ev. träna lite galopp på rakspår.
Söndag: Hanna har Evert

v. 29
Torsdag: Uteritt som avslut/ longering i hagen.
Resten av denna vecka har Hanna hand om Evert.



Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback