MORGONDAGEN

Imorgon tänkte jag dra med mig Sofia eller Emma ut till stallet då vi får låna Decci igen. Så jag tänkte att vi kunde ta med oss kameran och fota när vi rejsar och när vi skuttar över något naturhinder (om vi hittar någon bra väg för det). Så det blir nice. Så då kommer det både bilder och filmer.
Idag ska iallafall Carina få vila (igen) men värmen gör att det inte går att rida ordentligt tyvärr. På söndag ska det regna, kanske får rida på sandbanan då och träna lite dressyr för en gångskull..

Decci


Evert



Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: andrea ♥

ja precis, men jaxon har jag ridit nu typ 3gånger, problemet är att han kan skritta , trava & galoppera, men han fattar inte skänkeln. så man måste sitta o smacka men de fattar han inte heller, bara när man sitter i vagn för dom kör typ vagn me han, maraton oså. och han har aldrig hoppat heller. fast jag får åka ut o träna me han, fast de får jag med majestic oxå + tävla.. fast trivs bättre hos jaxon :/ fast tycker om majestic bättre xd as svårt :( det är lättare att komma ut till majestic, är bara 2mil dit och till jaxon 3. fast nu när majestic står i sommarhage vet jag itne riktigt, är typ 3km från stallet, och då ska man släpa på sadel,träns,borstar,benskydd, osv. o sen har dom ingen ridbana och knappt några ridvägar :/ fast tycker om majestic bättre, men är bättre hos jaxon o finns ridbana, sommarhage utanför stallet, bra ridvägar oså, men tycker inte så mycket om hästen :/

2010-07-16 @ 13:41:42
URL: http://andreaadiin.blogg.se/
Postat av: linns hästblogg

så fina bilder! :)

2010-07-16 @ 14:40:58
URL: http://linnshast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback