INGEN DRESSYR IDAG HELLER..

Har nästan precis kommit hem från en jätte kort ridtur med Angelica och Gibbe. Vi hade egentligen tänkt skritta ut en sväng och sedan hoppa lite studs, men det gick inte alls p.g.a värmen och dessa bromsar och myggor!
Så fort man lämnar stallet blir man överfallen och uppäten av dessa kryp som borde utrotas. De verkar inte göra någon nytta alls. Gick lite sådär idag, Carina var pigg (som vanligt) och stark vilket är en dålig kombination hehe.
Sedan på vägen hem så gick typ bilen sönder, allting började blinka och det luktade jättebränt, så vi fick stanna och försöka fixa det. Det löste sig iallafall som tur va tillsist.

Funderar på dressyr/hoppning (helt olika saker men ändå) på måndag om vädret tillåter. Vill ha lite mulet nu faktiskt så att man kan rida ordentligt, annars kommer väl Carina att rulla fram snart.

För övrigt så ska jag försöka att löslongera på ridbanan i veckan = många fina bilder! :D
Och dessutom försöka att få med mig någon som kan fota lite på mig och Carina.
Blev typ världens sämsta bilder idag, men det är alltid något.






Carina står och sover med sitt nya snygga träns innan uteritten. Haha sweet!
Bättre bilder på Carina i tränset kommer förresten i veckan - jag lovar!

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback