IDAG BLIR DET VILA FÖR CARINA

Idag ska Carina vila även om vi inte har ridit så hårt den här veckan.
Jag har tagit en titt på vädret för kommande vecka och det ser varmt ut tyvärr. Usch alltså, men jag borde väl inte klaga, för snart kommer det väl dåligt väder igen.

Imorgon får vi se lite vad jag och Carina ska hitta på, det kommer säkert vara jätte varmt och jag ska rida två hästar (!!) i denna värme så vi får väl se. Annars blir det väl kanske lite löslongering på ridbanan.

Förresten så har Emma lovat att komma ut och fota mig och Carina i veckan, ska snacka med Sofia också & se ifall hon har lust att komma en annan dag i veckan och fota.


Tre ord räcker - världens finaste häst.

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback