HOPPNING - ÄNTLIGEN!

Åh det var mysigt igår att hoppa igen! Och i solnedgången dessutom. Har somsagt inte hoppat ordentligt på evigheter, men nu ska vi börja hoppa två dagar i veckan igen.

Igår hoppade vi ganska lågt som "igångsättning" för dem och för oss, så lite markarbetshoppning kan man säga, hoppade väl 60 som högst så det är ju inte så högt. Men det var otroligt givande och Carina som är så otroligt pigg och rusig när det gäller hoppning kunde jag få riktigt kontrollerad och fin efter några försök. Fina hästen var underbar igår!
Resten av denna vecka är jag lite upptagen med annat skoj, men nästa vecka kommer vi att lägga upp ett helt nytt schema där hoppning och markarbete är inkluderat. Åh vad glad jag var när jag vi red hem!

Jag och Angelica har bestämt oss för att filma och fota varandra i princip varje gång vi hoppar så att vi ser skillnader i framtiden och vad vi gör bra respektive dåligt. Så i framtiden nu kommer det komma massor av roligt filmer och bilder! :D


Hahaha, pluttan rus<3

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback