12 JULI - TUFF DAG!

Hann verkligen inte blogga igår, men har både bilder och en film som kommer upp här!
Jag gick upp klockn 8.30 (!) trots att jag hade somnat 02.30 natten innan så jag var helt slut. Åkte iväg till stallet redn strax efter nio. Jag hade haft med mig cykeln bak på bussen och när jag kom fram så var hjulet typ skevt och reflexen i framhjulet slog i hela tiden så det kom ett irriterande ljud. Jag blev så jävla irriterad på det ljudet så i farten så sparkade jag till framhjulet med foten så min fot åkte in i hjulet och hela cykeln ställde sig på framhjulet. Så nu har jag stukat foten och det är jättesvullet, men jag kan gå och springa iallfall.

Red ut med Evert och tränade galopp på raksträcka vilket gick jätte bra! Kom tillochmed i arbetsgalopp ett par gånger. Sedan tog jag cykeln vidare till Carina och det var så sjukt varmt att hon fick vila. Så jag tog bara in henne och pysslade om henne samt spolade av henne.

Sedan skulle familjen + familjen Lager till Smultronstället men jag orkade inte följa med så jag var hemma med Göstapösta :D Jag kom hem strax efter tolv och var då helt slut så jag somnade i princip direkt.


Carina blir duschad haha








Haha aw, pluttan


Sötevert





Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback