INGEN MER SRF...

För ett tag sedan så valde jag att sluta rida på Stjärnholms Ryttarförening. Det fanns flera anledningar till det och en av dem är att ridskolan bara har gått utför de senaste åren/året. Flera av de gamla härliga hästarna som har arbetat troget på Stjärnholm under massor av år har gått bort och nya unga outbildade hästar har köpts in för att ersätta de bortgångna. Förstår inte hur det går ihop alls. Dessutom blir det alltid så att vi elever får utbilda de unga hästarna som knappt kan ta en galoppfattning när det är hästarna som egentligen ska utbilda oss. Sen ville jag också lägga all min tid på Carina så...
Men jag saknar flera av hästarna t.ex Sally och Up Grade (Gunnar). Och Baccardi. Och jag saknar att rid för Emily.
Ska nog vara med på en dressyrträning eller något på Sally någon gång under kommande termin eftersom att hon blev min favorit nästan precis innan avslutningen.


Gaaamla bilder på mig och Gunnar.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: andrea ♥

sv: ja precis, är ganska jobbigt.. och jag får inte komma mer än 1gång i veckan typ, nästan omöjligt att komma någonstans då ju.. både ägaren och jag vill flytta han till ett stall där jag har kompisar eller så, så lär jag känna han och rida till han själv. problemet är bara att de inte finns något stall :/ tack! :)

2010-08-03 @ 16:19:54
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback